۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

نظرسنجی وبلاگی

ویرایش پست :
 دوست وب نویس که کامنتشان با جمله ی تقریبی : "من برای همسرم کتاب فلان و فلان را خریدم ، شاید بخواهد ترجمه کند ."را دست مایه ی این پست قراردادم .ناراحت شدند و  موضوع را خانوادگی نمودند . به همین دلیل و با پوزش از دوستانی که حالا نظر سنجی را می خوانند ،  جمله ی دیگری  را به نظر سنجی می گذارم .در ضمن  کامنت آقای محمدی در پست قبلی هست و نیازی به تکرار آن نیست .
قبل از شروع ، از دوستان خواهش می کنم که دقایقی چند از نقش همسر بودن ، همسر آزاداندیش بودن ، مرد بودن و سایر نقش های اجتماعی خارج شوند و کلیت موضوع را در نظر گیرند .
به جمله ی زیرتوجه کنید :
من به همسرم گفتم که  این کتاب ها را بخواند و کم کم کار ترجمه را آغاز کند ، تمام کتاب ها را خودم انتخاب کردم و همسرم در این زمینه نظری ندارد. 
 شما هم اگر جملاتی از این دست سراغ دارید ، بنویسید .
به نظر شما این جمله ، حکایت از نگاهی مردسالار دارد یا خیر ؟ در صورت مثبت و یا منفی بودن پاسخ تان ، دلایل خود را بنویسید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر