۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

نقل مکان با دایره های تو در تو

مدت ها ست به دنبال راهی ام برای نقل مکان از بلاگفا و رفتن به وبلاگی با امکانات بهتر . هر چند بلاگفا با تمام ایرادات گاه به گاهی که دارد ، باز هم مزایای خود را دارد . اما بالاخره دل یک دله کردم و رفتم به وردپرس . مراحل انتقال وبلاگ انجام نشده و  پیوندهایم هنوز به طور کامل به آن جا نرفته اما کم کم لینک بقیه ی دوستان هم منتقل خواهد شد . دوستانی  که دمادم را در پیوندهایشان دارند، می توانند آدرس پیوند را به آدرس جدیدم تغییر دهند ، این طور هم ممنونشان خواهم شد و هم از به روز شدن شان باخبر می شوم . 
سپاس از تمام دوستان مجازی و غیر مجازی که در این وبلاگ با هم بوده ایم ، اندیشه ها، شادیها و رنج هایمان را با یکدیگر قسمت کردیم و به سوی جهانی رفتیم که  شنیدن صداهای دیگران در ان اصل است .
وقتی می خواستم دوسال پیش وبلاگی داشته باشم که نوشته های گاه گاهی ام را که نه داستان است و نه مقاله و نه درد دل در ان بگذارم ، به این فکر می کردم که فضای اینترنت فضای وقت گیری ست و فرصت بقیه ی کارهایم را می گیرد ، حالا هر چند هنوز بر این باور هستم اما مزیت بزرگ وبلاگ نویسی را که دریافته ام بر تمام معایبش ترجیح می دهم ؛ تنها در این جاست که نویسنده یاد می گیرد چگونه صداهای پیرامون خود را بشنود و با صدای خود درآمیزد . این فضا عرصه ی آزادی اندیشه و گفتار و شنیدن است .
پست تازه را این جا ببینید :
www.damadamm.wordpress.com
ظاهرا این لینک در صفحه ی اصلی باز نمی شود ، برای رفتن به این آدرس کپی پیس کنید . این هم آخرین دردسر بلاگفا .
بدرود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر